wtorek, 31 marca 2015

Dziecięcy sposób na zabawę

Czasem bywa tak że dzieci zaskakują (choć nie powinno być to zaskakujące) i organizują sobie zabawę od A do Z samodzielnie. Tak też było podczas naszego pobytu w kuchni, gdy ja gotowałam a dziewczynki szukały atrakcji. Znalazły!!! Stało się to zupełnie bez mojej zachęty, podpowiedzi czy jakiejkolwiek sugestii.
Zaczęło się od znalezienia lizaków (których zjeść im nie było wolno) a następnie dziewczynki zlokalizowały pusty pojemnik od jajek.... i się zaczęło :)

Zabawę wymyśliły prostą aczkolwiek urokliwą i dumna z nich jestem :)
Był to wytwór wyobraźni Igi, następnie kontynuowała tę zabawę Eva aż w końcu zaczęły bawić się razem :)

Warto zostawić w kuchni "wolne" przedmioty z których dzieci będą mogły zrobić użytek. Idąc tym tropem zorganizowałam dziewczynom w kuchni ich prywatną szufladę w której znajdują się "skarby"



 
I szuflada,  której zawartość będzie systematycznie uzupełniana.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...