czwartek, 12 listopada 2015

Ciało człowieka. Trójwymiarowa podróż po ludzkim organizmie.


Trójwymiarowa podróż po ludzkim ciele.


     Ciekawostki z zakresu naszego ciała, czyli jak co działa, jak wygląda, jak to wszystko się dzieje, są zawsze na topie. Ciało człowieka jest niezwykle ciekawym zagadnieniem. Te wszystkie kości, komórki, krew, strupki, mięśnie... ciekawią moje dziewczyny. Zagłębiamy się w informacje o naszym organizmie korzystając z różnych pomocy służących do zabawy i różnych ksiąg, które pomagają w wyjaśnianiu zagadki -co i jak i dlaczego.
     Tym razem przedstawiamy książkę "Ciało człowieka" dzięki której możemy spojrzeć w serce, prześwietlić mózg, zajrzeć do wnętrza jelit. Wszystko dzięki zmyślnym i trójwymiarowym "ilustracjom". Książka zawiera również pociągane wypustki, które w doskonały sposób pomagają w przedstawieniu kilku tajemnic anatomicznych.
     I tak dzięki tym zabawnym pociągnięciom możemy obserwować jak zamyka się i otwiera zastawka, jak biała krwinka pożera bakterię, jak działamy łapiąc piłkę, oglądamy "mapę" języka, obserwujemy podróż kęsa pokarmu przez przełyk.
     Książka zawiera informacje podzielone na małe dwustronicowe działy: "Nasze ciało", "Trochę ruchu", "W głębi serca", "Odetchnąć pełną piersią", "Główka pracuje", "Zmyślne zmysły", "Przez żołądek do jelit". 












     Dziewczyny zachwycone możliwościami interakcji z książką i możliwością zaglądania w zakamarki ludzkiego ciała. Rewelacyjnie działa to wszystko na wyobraźnię, ułatwia zrozumienie funkcjonowania naszego organizmu. Poprzez zabawę i obserwację, można dowiedzieć się wiele.

Była to fascynująca podróż w głąb własnego ciała połączona z zabawą.

BAWIMY SIĘ!!!

Przygody z książką
Przygody z książką


Tytuł : Ciało człowieka
Projekt  i papierowe modele: Andy Mansfield
Ilustracje : Kim Thompson
Wydawnictwo : Debit


14 komentarzy:

  1. Ja jestem zachwyconą ta pozycją od dłuższego czasu. Niestety, ograniczone fundusze nadal nie pozwalają nam jej posiadać :P Ale może po Mikołaju się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księga fajna i dzięki temu, że można szarpać za wypustki, włożyć łapę np. w serce bardzo atrakcyjna dla dzieci :) Ceny nie pamiętam, ale myślę że była adekwatna do zawartości :P

      Usuń
    2. Dla mnie była :D :P było, minęło, zapomniałam :D

      Usuń
  2. A kto jest autorem? I kto to wydał? bo zafrapowaly mnie zdjęcia i chciałam sprawdzić ile kosztuje takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o metryczce :) Już uzupełniłam braki :)

      Usuń
  3. Kolejny dzień - kolejna książka do zakupienia. Wewnętrznie płaczę na samą myśl o coraz to dłuższej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAhahaha... ale to dość zdrowy nałóg. Jedynie trochę przykry dla portfela :)

      Usuń
  4. Wygląda na świetnie zaprojektowaną. Cena może nie jest najniższa, ale ujdzie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna i taka interaktywna

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zaczęłam szukać ile ona kosztuje :) I dla żądnych posiadania mam wskazówkę, że Nieprzeczytane.pl ma ją najtaniej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko wielki paznokieć i serce,które wyskakuje mnie zadziwiły, pozytywnie rzecz jasna, ten debit zapowiada się ciekawie,na prawdę muszę się przyjrzeć pozycjom wydawnictwa,bo to kolejna pozycja stamtąd polecana

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że Mikołajki niedługo, to może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki z okienkami i wszelkimi ruchomymi elementami zawsze robią u nas furorę. Widzę, że tutaj oprócz ruchomych atrakcji również sporo tekstu. Muszę jej poszukać

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...