czwartek, 14 stycznia 2016

Dla baci i dziadka. Własnoręczne kartki, witraże i listowne przybijanie "piątki"

     Zbliża się Dzień Babci i Dzień Dziadka. Jest więc okazja aby dziadków obdarować małymi prezentami, najlepiej takimi zrobionymi własnoręcznie, od serca.

 



     My podjęłyśmy się takiego zadania i powstały kartko-laurki, małe witrażyki oraz pamiątkowe odciski dłoni. Nam się  bardzo podoba efekt naszej pracy, mamy nadzieję, że babcie i dziadkowie będą równie zadowoleni.

     Nasze kartko-laurki witrażowe.
Do zrobienia witraży potrzebujemy bibułę, folię do laminowania oraz lamiator. Małe kawałki kolorowej bibuły rozkładamy na foli, a następnie zgrzewamy laminatorem.







     Wybieramy sztywny arkusz brystolu (to będzie nasza kartko-laurka) w którym wycinamy otwór na nasz witraż. W naszych kartkach motywem przewodnim są serca, więc wycięłam witrażowe serduszko. Odrobine większe serce wycinamy z wcześniej przygotowanej zalaminowanej bibuły i podklejamy od spodu w miejsce wyciętego otworu. Witraż gotowy. Żeby całość estetycznie wyglądała wszelkie krawędzie otworu również zostały ozdobione serduszkowymi motywami.
Przygotowywanie witrażu odbyło się wspólnymi siłami, wycinaniem zajęłam się ja, a wybór kolorów kartek i ozdób był zadaniem dla dziewczyn. Oczywiście pomoc ze strony Igi przy przygotowywaniu witraży nieoceniona.




Małe czerwone kartki dla prababć :)

Kartki gotowe :)

A jako mały dodatek zostały zrobion witrażyki serduszkowe, idealne do zawieszenia na oknie.

Ostatnim już prezentem jest mała kartka z odciskami dłoni. Takie listowne przybicie "piątki" z dziadkami :)

Tak wygląda nasza propozycja prezentów dla babć i dziadków.


BAWIMY SIĘ!!!

4 komentarze:

  1. Świetne laurki! Laminowanie bibuły to jest ciekawy koncept, pamiętam że jakiś czas temu o tym mi mówiłaś, ale wyparowało mi z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgrzana przez laminator bibuła wdzięcznym materiałem do tworzenia jest. Wygląda trochę jak witraż. Spróbujcie, może jakiś fajny bibułowy witraż wam wyjdzie. My do zrobienia deszczu się zbieramy, ale to jeszcze potrwa...

      Usuń
  2. Dzień Dziadka mam już za sobą, ale teraz akurat Dziadek ma urodziny i coś muszę dla niego kupić. Przypuszczam, że ucieszy się z jakiś fajnych szklanek i widziałam go na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka Czy myślicie, że to fajne rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...