wtorek, 10 stycznia 2017

Pisaki do tkanin i nowa poszewka ;)

     W ramach testowania pisaków do tkanin, które kupiłyśmy będąc na wakacjach i do tej pory nie było okazji ich sprawdzić, powstała poszewka na poduszkę. 


Nie wiem dlaczego akurat poszewka... Wzięłam przypadkowy kawałek tkaniny, pisaka i zaczęłam malować robaki. Okazało się że tkanina po której maluję jest dużym prostokątem, a złożona na pół wygląda jak idealna poszewka na poduszkę. Taki element mieszkania ozdobny i wygodny w jednym, więc decyzja zapadła... będzie poszewka. 
Z dużego prostokąta, który ma zszyte trzy ściany i doszyte trzy guziki powstał mały cieszący oko i głowę nadający się do użycia element wystroju chałupki.










     Jedna z pierwszych prób użycia mazaków. Takie malowidło należy zaprasować aby kolor nie wyblakł podczas prania. Jeszcze nie sprawdzałam na ile trwały jest ten kolor. Okaże się po pierwszym praniu. Użyty pisak pochodzi z zestawu do kolorowania tkanin firmy Pentel.


Edit; 2017-01-16

Powstała kolejna poszewka. Tym razem w użyciu był marker do tkanin firmy Bic i tkanina z Ikea... oraz matczyne chęci i zapał do działania ;)

Pszewka w parzydełkowce :)





2 komentarze:

  1. PIĘKNIE! - widzę niezwykły talent !
    Robaczki wyszły fenomenalnie!
    BRAWO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze to efekt końcowy mnie zaskoczył... nie wiedziałam że tak potrafię ;)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...