niedziela, 10 maja 2015

Nowy Jork

Wybieramy się w podróż po Nowym Jorku.  Z książką niezwykłą, a niezwykłość jej polega na posiadaniu ruchomych ilustracji :)

 Iluzja ruchu, która tworzona jest poprzez przyłożenie foli do prążkowanego obrazka i powolnym przesuwaniu jej, jest tym co dzieci lubią bardzo.

 Dla moich dziewczynek ten ruch jest istną magią, dla mnie świetną zabawą. Mam również radość z obserwowania zachwyconych dzieci :) Za każdym razem gdy zanurzamy się w książkę Eva zdaje się niedowierzać, że to się rusza a Iga szura folią z zapałem :)
Po Nowym Jorku podróżujemy z chłopcem, który po odzianiu się w pasiastą piżamę zaczyna śnić, a sen jego jest podróżą po Nowym Jorku. Miasto wypełnione po brzegi samochodami, ludźmi, wieżowcami, wszędzie zgiełk i ruch. Magiczna ilustracja w połączeniu z niewinnie wyglądającą folią pozwala nam na podglądanie tego ruchu, niemalże dosłownie :) Moi ruchomi faworyci to ruch liści i migoczące światła, Iga lubi "zawrót głowy", a Eva zadowala się wszystkim :)
W naszych zbiorach księga ta jest nowością i pierwsze dni w naszym domu są dla niej czasem intensywnych zabaw z dziewczynkami :)






Mam nadzieję że uda mi się dziś nagrać zabawy z książką i wpis zostanie uzupełniony krótkim filmem.

BAWIMY SIĘ!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...