czwartek, 2 kwietnia 2015

Różnice i przeciwieństwa.... książki



Do zaprezentowania mam dwie pozycje książkowe, które mają za zadanie przedstawienie różnic i przeciwieństw w formie zrozumiałej dla dzieci... a trudne jest to zadanie :)
Przedstawiam "Różnimisie" w której znajduje się 13 różnic, oraz "Pomelo i przeciwieństwa" w której zawarte jest ponad 50 przeciwieństw .


Misiowa książka jest przyjazna dla najmłodszych, dzięki twardym kartonowym kartkom (ciężko jest je zniszczyć) oraz dzięki lubianej przez dzieci, prostej ilustracji. Mnie początkowo misie nie urzekły, ale po krótkim czasie użytkowania zmieniłam zdanie... są słodkie i do pokochania. Dziewczynki w odróżnieniu ode mnie polubiły misie od pierwszego  wejrzenia. Zawarte w książce różnice są czytelne, więc chętnie korzystamy z pomocy misiów :)













Pomelo jest istną skarbnicą przeciwieństw. Ta wielość powoduje to, że staje się mniej czytelny dla dzieci, w każdym razie część przeciwieństw jest trudna w zrozumieniu. Radzimy sobie z tym wybierając co niektóre zestawienia :) Na pozostałe przyjdzie jeszcze czas. Mimo że wszystkie ilustracje są piękne, życzyłabym sobie wersji skróconej i z grubszymi kartkami.... Taka moja fantazja :P




Podsumowując obydwie książki funkcjonują w naszej codzienności i przeważnie używane są razem :) Misie i Pomelo są do pokochania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...